Outstation maaaaa

huh.. sempat gak aku jenguk blog aku ni..
takde pe nak cerita...
masa drive tadi.. aku cam terpikir laa nak wat buku..

tajuk yang aku fikir..

"the basic concept of Electronics Engineering, Computer and Networking Technology: for Executive reference".... panjang plak title .. hahaha

haha.. kuat angan2 aku ni.. apa aku nak tulis aku pun tatau..
Tetapi.. aku rasa the way aku memahami kerja aku mungkin dapat membantu orang lain..
di samping tu.. kalu laku.. dapat duit maa..
tak laku... rugi maaaaaaaaa.. wakakaka... kaw2 kene kutuk...

tapi.. sape tau... dare to fail.. hehehe..

erm............ zzzzzzzzzzzzzzz... takde idea nak tulis daaa...

esok kerja lagi.. pastu nak travel balik KL plak.. huhu..
miss you my little princess and my beauty queen of my heart...

    0 comments: