HOT.. very HOTTTTT.. panas ni..

salam,

panas betul sekarang.. malam hari boleh berpeluh..
tapi aku panas sebab byk perkara.. wakaka..

1. PANAS.. problem kerja aku bertambah.. kes RAID solaris 5.8 belum selesai lagi.. busy maa.. But i had instructed my colleague to continue troubleshooting the problem. AKu bagi kuasa penuh kat budak aku.
-nak troubleshoot UNIX base OS kena pakai root account. masalahnya sekarang, root account ada pada system admin. Kena mintak ngn dia.
-tapi pakcik Google byk tolong aku.. wakaka..

2. PANAS.. member aku contact petang tadi.. bagi tau company dia cari vendor utk jaga server, dekat kertih plak tu.. Huhuhu.. kalau aku ada company sendiri, memang aku dah submit profile, tapi masalah skang, aku tak mampu nak bikin company modal besar maaa..
nak jaga server PLANT petronas kena comply dgn contract, kalu saje2 amik tapi spare takde.. buat rugi ada lerr.. Tapi server company member aku semua window Base.. senang je tuu.. wakaka.. senang tapi leceh.. window nyer problem.. kita kena update selalu sotfware.. ini yang leceh.. byk masa kena spend utk dia saje.. hehe.

3. PANAS.. kerja admin aku bertambah.. huh.. oleh kerana company nak untung lebih, dan aku pun terasa aku kena balas budi company aku sekarang, aku terpaksa pikul byk task..
task plak leceh2.. technical kene jaga, paper work kena follow up.. nasib baik time kije flexible..
skang.. tak pernah aku pi kije sebelum pukul 9 pagi.. kecuali ada meeting2 penting.. selalu selepas pukul 11 pagi.. wakakaka...

4. PANAS ni.. tak berapa panas sangat bila tang isu politik dlm dunia blogging.. hehe..
cuma wa kesian yang pengulas politik tanpa gaji ni.. wakaka.. asyik dgn teori dan persepsi je.. kerja bila nak buat??

5. PANAS.. aku tengah broke sekarang.. pokai gila.. bulan lepas tak sempat nak buat claim.. next month.. claim double.. wakaka.. tapi time nak tunggu claim tu.. uh.. meraba laa poket aku.. wakaka.. sib baik ada isteri mithali... tapi malu lorr pinjam duit bini.. hehehe..


huhuhuhu.. PANAS.. wa tak bleh tido ni.. wakakaka

    3 comments:

  1. Panas! Kita bagi ulasan politik secara percuma orang tuduh kena bayar kat Tun Faizal. Siapa Tun Faizal tu? Hensem sangat ke dia?

  2. hehehe.. sape tuduh lu?

  3. Ntah, encik kajang dan erdogan.