Bisnes di bidang IT..

lepas meeting pagi tadi... aku lepak minum ngam member..
ada member ni bawa company profile dia yang baru.. brocure company.. bukan profile.. hahaha..

bisnes dia data recovery dan data back up..
huhuhu... terkejut jugak aku.. aku tak terpikir plak pasal ni masa awal2 dulu..

aku ingat nak balik Ganu.. nak start bisnes IT ke.. itupun kalau ada modal..
skill skang.. servicing jer laa.. hahaha..

balik umah.. aku google free data recovery software.. owh.. byk gak kuar..
huhuhu..

So..kalau kat area east coast takde company macam ni lagi..
bleh aku cilok idea ni.. hahaha.. jgn marah kawan.. wakaka..
sekarang sumer simpan dlm hard disk..
external dan internal hard disk..
data plak valuable skang.. sekali hard disk rosak.. kene serang virus..
huhuhu.. sapa2 yang pakar.. wa hantar kat lu..
memember tolong marketing...
hah...... kuat betul imaginasi..

kerja dengan orang ni.. tak leh spend byk masa study benda2 Computer dgn lebih mendalam..
masa untuk RnD .. tak dapat nak cilok..
RnD equipment kerja.. perkara biasa.. hahahha..

Kalaulah.. aku ada duit sejuta... mahu ke aku spend utk project RnD aku ni.. wakaka..
takpun buat tesis RnD ni.. amik master.. then cari sponsor..
ada can ka??

takpe... visi kene ada maaa... success atau fail.. belakang kiraaaaaaa..

ayuh.. kita realisasikan impian aku ini...

ALLAHUAKBAR!!!!!!!!!!

    0 comments: